Seçiminizi Daraltın

1.576,80 TL
%28,3
STOKTA YOK
Bu ürün geçici olarak temin edilememektedir.
Bu kategoride toplam 16 ürün listeleniyor.

Topuk Dikeni Ayakkabıları Erkek Hastaların Ağrılarını Azaltmakta

Topuk dikeni ayakkabısı erkek modelleri, plantar fasciitis erkek hastaların sağlıklı ve rahat yürümelerini destekler nitelikte kaliteli ve ortopedik ayakkabılardır. Bu yılın erkek topuk dikeni hastaları tarafından en çok satın alınan topuk dikeni ayakkabısı durumunda olan Mr. Falcon Türkiye ve yurtdışı satışları ile topuk ağrıları konusunda binlerce hastanın tedavisinde yardımcı olmaktadır.

Ortopedik topuk dikeni ayakkabısı erkek modelleri özel geliştirilen topuk bölgesi ağrı azaltan silikon tasarımı ile kullanıcılardan tam tavsiye oranı almaktadır.

Topuk Ağrılarına Son !

Topuk dikeni hastaların yaşam kalitesini ciddi oranda düşürmesine karşı ortopedik ve %100 hakiki deri falcon ayakkabılar ile düşün yaşam kalitesi eski seviyesine getirlmiştir. Doktorların plantar fasciitis hastaları için tedavi unsurlarının başında uygun olmayan ayakkabı ve terlik kullanımının terk edilmesi ve topuk dikeni hastaları için uygun ayakkabı, terlik ve tabanlık ürünlerinin kullanımının tavsiye etmek gelmektedir.

Topuk dikeni ayakkabısı erkek modelleri, fiyatları, özellikleri hakkında detaylı bilgilerin sunulduğu bu sayfamızın yanı sıra topuk dikeni terliği erkek modelleri için ilgili sayfamızı ziyaret etmenizi tavsiye ederiz.
%100 Müşteri Memnuniyeti
Orjinal Ürün Garantisi
%100 Güvenli Alışveriş
Hızlı ve Kolay İade
Bu sitede kullanılan resimler, metinler ve diğer tüm içeriklerin telif hakları Etkin Medikal' e aittir. Firma izni olmadan basılı veya elektronik bir ortamda kesinlikle izinsiz olarak kullanılamaz ve çoğaltılamaz.
© Etkin Medikal 2006 - Lady Falcon - Tüm Hakları Saklıdır. eCommerce Software - http://www.etkinmedikal.com www.ladyfalcon.net
TEL: 0 (212) 671 20 21 Fax: 0 (212) 671 20 22 info@etkinmedikal.com